Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

^v3n0m | użytkownik aktywny

imię i nazwiskoMichał Zwierzyński adresChełm zarejestrowany11.10.2003 @11:10:59 ostatnio na stronie05.04.2009 @22:45:04

nic mi się tu wpisywac nie chce...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwstuntpoland.com Gadu-Gadu2170963
digarty70 komentarze1698 posty na forum65 newsy18

komputer / sprzęt
E-300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Norah    17.09.2006 @20:46:09
ujjj nie placz wszystko bedze dobrze hehehehe
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    17.09.2006 @20:30:08
za daleko!!! hehehe niestety
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    17.09.2006 @19:11:23
jaki aparat???
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    17.09.2006 @18:49:41
ano niestety kawalek jest
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    17.09.2006 @18:41:00
no nie wiem moze pytales a jest kolo poznania
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Murderdoll17    17.09.2006 @17:56:22
dzięki :D
_______
"Victims, aren't we all ?"
~Boos    17.09.2006 @00:38:23
MUSZE PRZYZNAC ZE MASZ TALENT
~MichNow    17.09.2006 @00:30:48
zapraszam częściej do siebie ...
_______
wszyscy jesteśmy cegłą w murze
~sevastian    17.09.2006 @00:30:25
mam isc spac ?
~Norah    17.09.2006 @00:29:58
oj wiesz myslala mze porpostu byles na lotnisku tak wiesz samoloty i te sprawy bo znam kilku takich co interesuja sie tym oj to przepraszam wybacz moj blad hehehe f milej nocki
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    17.09.2006 @00:26:35
po lotnisku tylko nie mow ze cie samoloty kreca itd??? hehe no to fajnie fajnie to milego spania papapa
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


^FayC3nt    17.09.2006 @00:24:32
Nie ma za co .. :D
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze Sny! Emil Corian Zeszyty 1957-1972 ..
~owned    16.09.2006 @11:26:09
:Ddzieki dzieki stary :D:D
_______
[FFF]
~sevastian    16.09.2006 @10:44:25
wsparcia
~Jaco    16.09.2006 @10:44:20
to żaluj że cie nie byłojak bedzie nastpeny zlot w świdnicy to zapraszam dzieki za komentarze fotek Pozdrawiam
~sevastian    16.09.2006 @10:42:51
masz jakis pomysl jak to teraz zrobic
+SylwiaNowicka    16.09.2006 @10:42:13
:D:D
~sevastian    16.09.2006 @10:40:15
cii.... nikt nie moze o tym wiedziec ..
~Jaco    16.09.2006 @10:39:49
tak zgadza sie z Hanzlikiem byłeś na tym zlocie w Świdnicy?
~sevastian    16.09.2006 @10:34:54
chce byc mily potem karze im płacic
ostatnio edytowane: 2006-09-16 10:35:13
~igorkrupa    16.09.2006 @10:32:19
Dzieki za komentarz!
~sevastian    16.09.2006 @10:32:06
eee nie dam sie wypaczyc psychicznie
+SylwiaNowicka    16.09.2006 @10:32:04
Chcesz się bić?
+SylwiaNowicka    16.09.2006 @10:29:48
Co Ty sevastiana podrywasz co? :P
~sevastian    16.09.2006 @10:27:51
Pozatym jeszcze musze zrobic avatary chyba dla 5 osob z DA
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt